Svoemning



Vand har altid haft en sådan en beroligende effekt på mig, og som en, der ofte er i desperat behov for ro, har jeg taget op svømning. Jeg svømmer omgange på rec center nær min lejlighed og har fundet en sådan fred og trøst i vandet. Jeg plejer at svømme 2/3-1 mile, men bare et par langsomme omgange af brystsvømning bringer en trøst, jeg kan ikke finde andre steder. Svømning er blevet min Zen og terapi og røre sten.



Jeg plejede at kæmpe med at skabe tid til at gøre noget, der var bare \ "for mig \". Desværre betød det, at motion og meditation af enhver art ville falde af i svinget i dage eller uger ad gangen. Jeg har altid følt som om der var noget andet, jeg bør gøre. Noget arbejde at slutte op, nogen til at gøre noget for. Drejning tredive ændrede det for mig en eller anden måde. Der er stadig altid noget eller nogen, jeg kunne eller burde give til, men nu jeg kan tilslutte mig, at puljen af ​​folk. Når tre årtier kommer og går, du opdager de dage vil holde breder i uger og måneder, og at hvis du ikke foretager nogle ændringer i dit liv at være bedre for dig selv og andre nu, kan det aldrig ske. Så, som en 31 år gammel kvinde, tager jeg tid til mig selv. Jeg skaber rolige øjeblikke for mig selv at sidde og ånde og tage i øjeblikket. Jeg svømmer og gå lange ture med hundene og gå til gymnastik oftere og tage bad. Jeg er mere fokuseret i mit arbejde og har en mere jordforbindelse selv at give dem, jeg elsker. Gøre dette for mig selv har resulteret i mig at kunne give og være bedre for alle. Før jeg ved af det, jeg vil vågne op og få børn, og jeg vil være opbrugt, og vil ikke have tid eller energi til at give til nogen, men min små. Det vil være dejligt. Men jeg er glad for jeg har dette øjeblik lige nu, hvor jeg kan forbinde med mig selv.

Har du nogensinde kæmper med denne balance? Det er svært for alle, men kvinder især synes at kæmpe med det. Hvordan finder du øjeblikke af fred og ro i jeres liv?

(Chateau af Jeremy Kohm, Orb 3 af Carlo Van de Roer)

Ingen kommentarer: